Enterprise - Kommer snart -

 

Til det individuelle behov

YokeLab Entreprise har formatet til at facilitere selv komplekse mobilaktiviteter. Via platformen kan du opsætte dine mobile tiltag i allerede eksisterende set-ups eller via vores API adgang selv udvikle din egen løsning ud fra vores kerneteknologi.

YokeLab Enterprise giver dig mulighed for at tilkoble eksterne kilder til platformen. Det betyder, at eksisterende databaser som CRM, ordre- eller forhandlersystemer nemt kan implementeres platformen.

Enterprise add-on's

linjeYokeLab Hybid App

At udvikle en App er ofte en dyr og tidskrævende fornøjelse. For hvert smartphone styresystem, hvad enten det er Apples IOS, Android, Blackberry eller Windows, skal der udvikles en applikation, da de forskellige platforme ikke er kompatible med hinanden. Med YokeLab Enterprise har vi mulighed for at tilbyde dig en unik App løsning, hvor du med én App kommer til at dække alle platforme. Vi har valgt at kalde løsningen YokeLab Hybrid da virksomheden med denne løsning når sin målgruppe med en og samme app.

YokeLab Mobileshop plugin

I takt med at smartphonen i stigende grad bliver internetbrugerens foretrukne online-platform, rykker nethandlen fra computeren til den mobile enhed. At kunne tilbyde en brugervenlig indkøbskurv i lommeformat er den direkte vej, hvis man vil have andel i fremtidens internethandel af folk on-the-go.

Med YokeLab Enterprise får man som bruger adgang til en unik shopløsning, som hele vejen igennem er tænkt til mobilen, lige fra produkt præsentation til betalingsflow

Vi er snart i luften med YokeLab Enterprise. Vi glæder os til at byde dig inden for.

Sign up!
 
  • CASE: Grundfos

     

    En vellykket mobilkampagne formår at udnytte brugerens opmærksomhed til at formidle det ønskede budskab på en måde, som skaber relevans og værdi for modtageren. Begyndelsen på en relation mellem kunde og virksomhed kan meget vel starte med en god mobilkampagne hvor integration til virksomhedens eksisterende systemer er tænkt ind fra starten.

    Opgaven:
    Verdens største producent af pumper, danske Grundfos, ønskede at udvikle en mobilkampagne, som på letforståelig manér gjorde opmærksom på fordelene ved virksomhedens pumpeteknologi. Integreret med Grundfos' e-mail marketing system, skulle mobildata således sammenkobles med data indsamlet fra virksomhedens øvrige digitale markedsføringsaktiviteter. Dette for at sikre grundlaget for en solid informationsdatabase.

    Løsningen:
    Grundfos valgte at bruge YokeLab Enterprise i deres globale kampagne. Her fik forbrugerne mulighed for at beregne de potentielle besparelser ved at få udskiftet gamle pumpesystemer til nye Grundfos pumper. Desuden kunne man via kampagnen få adgang til en sjov og informativ video omkring teknologien bag og fordelene ved virksomhedens produkter. Endelig kunne interesserede tilmelde sig Grundfos' nyhedsbrev. Kampagnen var sprogversioneret og kompatibel i det meste af verden.

  • CASE: CITROEN

     

    QR-koder på printkampagner gør vejen kort for den interesserede forbruger, der gerne vil vide mere om et annonceret produkt. Via et enkelt skan på smartphonen, kan et potentiel kunde få direkte adgang til videoer og yderligere produktinfo, mens interessen stadig er top of mind.

    Opgaven:
    Mange farverige bilannoncer har i tidens løb sat kulør på avis- og magasinsider, men kun få af dem er hidtil blevet brugt som direkte leadkanal. Den franske bilproducent Citröen ønskede at kombinere den traditionelle printannoncering med film og interaktiv information til mobilen.

    Løsningen:
    Med YokeLab Enterprise fik Citröen en løsning, der på en gang fungerede som informationsplatform, vejviser og leadopsamler, hvor kundens informationer blev feedet direkte ind I Citröens CRM system.

  • CASE: Politiken plus


    Opgaven:
    Til Politiken Plus, som er Politikens tilbud til trofaste læsere og fællesnævner for en lang række arrangement- er og rabattilbud, ønskede mediehuset at videreudvikle den eksisterende hjemmeside til også at omfatte en mobil webshop. Tanken var bedre at kunne nå de handlende, hvor de var - på farten!


    Løsningen:
    Shoppen blev integreret med en mobil betalingsløsning sådan, at handlende nemt, bekvemt og frem for alt sikkert kunne shoppe løs og betale direkte ved den mobile "Kasse 1". Kunderne fik blandt andet adgang til mobilshoppen via QR-koder på annoncer og Politiken Plus' sider i avisen. På den måde kunne de købelystne, ved at scanne koden, få direkte adgang til at købe den vare, de var interesserede i, via mobiltelefonen.

Hvorfor bruge Enterprise?

 
  • Adgang til kerneteknologi og integration mellem systemer
  • Mulighed for tilkobling af eksterne ressourcer/databaser til YokeLab
  • Integration af YokeLab i allerede eksisterende CMS-systemer
  • Opbygning af egne front-ends
  • Hybrid App funktioner
  • Mobile Shop Plugin

 

launching soon

 
Small Business
Business

Vidste du?

 
  • At 63 procent af alle QR kampagner bliver kørt unden mobiloptimerede websites.
  • At 78 % af alle marketingansvarlige forventer at øge brugen af QR-koder de kommende år.
  • At der i 2013 vil være flere, der går på nettet via mobilen end via PC.
  • At 70 % af slutbrugere kender til QR-koder.
  • At 96 % af slutbrugerne har en forventning om at benytte sig mere af QR-koder i fremtiden.
  • At kun 9 % af alle slutbrugere mener, at indholdet bag QR-koderne i dag er relevant.

*Kilder