- Business - Kommer snart -

 

Med YokeLab Business har du selv fuld kontrol over dine kampagner og dermed fuldstændig frie hænder til at bygge dem op, så de matcher din virksomheds eller kundes grafiske identitet. Platformen giver dig adgang til alle vores moduler og gør det let at tilkoble dine kampagner det mobile medie.

YokeLab Business giver adgang til:

Mobile Site-builder
Statistik
QR generator


Og modulerne:

Mobilkuponer
Med mobilkuponer har du mulighed for at aktivere og motivere potentielle kunder endnu mere, bl.a. via mobile rabatkuponer, som kan udløses på telefonen direkte i butikken. Dermed kan kupon-modulet også bruges til at måle interessen omkring og effektiviteten af eksempelvis dine kampagnetilbud.

Formular
YokeLabs Formular-modul er værktøjet, hvormed du bedst og mest effektivt indsamler kundedata og permissions, eksempelvis via konkurrencer og nyhedsbreve. Løsningen er med til at opbygge en loyalitetsskabende interaktion mellem dig og din kunde.

Social media
Med over 350 millioner mennesker, der dagligt går på Facebook via mobiltelefonen, er tilstedeværelse og Social Media-integration afgørende. Med YokeLabs Social Media-modul kan brugere dele dine budskaber eller video-links med venner og professionelle bekendtskaber på f.eks. Facebook og LinkedIn. Modulet er løsningen, når du vil øge synlighed og aktivitet på sociale medier.

Streaming audio/video
Lyd og video gør kommunikationen levende, og giver et hurtigere overblik end tekst alene. Med YokeLabs Streaming-modul kan du sende produktvideoer direkte til din målgruppe - altid i den bedst mulige kvalitet i forhold til device og båndbrede.

Lokationsbaseret service
Med YokeLab LBS-modul kan dine brugere nemt og hurtigt finde vej til nærmeste forhandler via telefonens GPS. Servicen sikrer, at potentielle kunder altid ved, hvor dit produkt kan købes.

Vi er snart i luften med YokeLab Business og Agency. Vi glæder os til at byde jer inden for!

Sign up!
 
  • CASE: Forbraendingen


    Som kulturinteresseret i København og omegn skal du ikke lede længe for at finde en fed koncert eller en interessant udstilling at gå til. Tilbuddene er mange og konkurrencen for udbyderne hård; særligt hvis man er placeret lidt udenfor gå-afstand til nærmeste 7:Eleven. Derfor måtte et spillested i Albertslund tænke nyt for bedre at trænge i gennem.

    Opgaven:

    Spillestedet Forbrændingen, som er beliggende på Københavns vestegn og hvert år præsenterer en lang række koncerter med både upcoming og store danske musiknavne, ønskede at gå nye veje i forsøget på at tiltrække et større publikum. Derfor udviklede de deres markedsføring fra at være statisk til dynamisk; på godt dansk betød det, at mobilen blev en integreret i Forbrændingens kommunikationsstrategi.

    Løsningen:

    Forbrændingen tilkøbte sig adgang til YokeLab Business-platformen, så de selv kunne udvikle og eksekvere mobilaktiviteter, når det passede ind i spillestedets øvrige marketingtiltag.  Således blev musikvideoer, videohilsener fra aktuelle kunstnere, eksklusive tracks og andet indhold gjort tilgængeligt på en mobil platform. Interesserede koncertgængere fik adgang til via QR-koder på print- og outdoorkampagner.

  • Case: Kulturnatten


    De fleste smartphone ejere er åbne, nysgerrige og interesserer sig for den verden, de er en del af. For dem er mobilen ikke bare et redskab til de mest basale funktioner, men et multimedieværktøj til kommunikation, information og underholdning. Mobilen er en slags god ven, man altid hænger ud med, og jo mere den kan des bedre.

    Opgaven:

    Den københavnske Kulturnat er blevet en årlig tilbagevendende succes, der samler mennesker på tværs af generationer, etnicitet og køn. De er nysgerrige, interesserer sig for det samfund og den by, som de bor i, og så har rigtig mange af dem en smartphone i lommen. For dem er en mobiltelefon ikke bare en telefon men et medie, der bliver brugt flittigt til alt fra netbank, indkøb og til vejvisning. Arrangørerne bag Kulturnatten ønskede at omfavne arrangementets mangfoldighed på et enkelt mobilt medie og skabte, med YokeLab Business, et levende program for Kulturnatten med en lang række muligheder og services.

    Løsningen:

    Ved hjælp af YokeLab Business udviklede kulturnatten en interaktiv guide til de mange oplevelser. Bygget op som en mobilhjemmeside, der fungerede som et brugertilpasset program til at tage med ud i natten, blev platformen konstant opdateret med de mest relevante aktiviteter i nærheden ved hjælp af telefonens GPS-system.

Hvorfor Business?

 
  • Adgang til landingpage builder
  • Integrerede moduler
  • Adgang til omfattende statistik

 

 launching soon

 

Agency Funktioner

linje

Med YokeLab business har du mulighed for som bureau at tilkøbe ekstra funktioner, som er specielt skræddersyet til videresalg.

Du får blandt andet:

  • Administrations login
  • Mulighed for at oprette sub-konti
  • Whitelabel løsning i eget brand
 
Small Business
Enterprise

Vidste du?

 
  • At 63 procent af alle QR kampagner bliver kørt unden mobiloptimerede websites.
  • At 78 % af alle marketingansvarlige forventer at øge brugen af QR-koder de kommende år.
  • At der i 2013 vil være flere, der går på nettet via mobilen end via PC.
  • At 70 % af slutbrugere kender til QR-koder.
  • At 96 % af slutbrugerne har en forventning om at benytte sig mere af QR-koder i fremtiden.
  • At kun 9 % af alle slutbrugere mener, at indholdet bag QR-koderne i dag er relevant.

*Kilder